Indicaties

Pijnklachten, Vermoeidheid, Stress, Slaapstoornis
Met acupunctuur worden spierspanningen verminderd en plaatselijke energie- blokkades verholpen. Dit stimuleert de bloedstroom in het hoofd
Stoppen met Roken
Een behandeling met acupunctuur kan de longenergie en zelfs de wilskracht versterken. De vitaliteit keert meestal snel terug en u voelt zich energieker dan ooit. Zo wordt volhouden steeds gemakkelijker!
Tennisarm en Tenniselleboog
Verschillende onderzoeken o.a. in 2004 van MacMaster universiteit (opgericht rond 1830) Ontario, Canada hebben aangetoond dat acupunctuur effectief is bij de behandeling van de tennisarm en tenniselleboog.
Knieklachten, Heuppijn, Rugpijn
Acupunctuur helpt bij alle soorten rugpijn, heuppijn en kniepijn o.a. bij knieartrose.
Astma, luchtwegklachten en allergieën
Acupunctuur behandelt astma, luchtwegklachten en allergieën door verbetering van de ademhaling, lichamelijke conditie, en de weerstand tegen infecties en allergieën.
Vrouwenklachten
Acupunctuur werkt goed bij premenstruele klachten, onregelmatige menstruatie, overgangsklachten (menopauze), infertiliteit en zwangerschapswens (ook in combinatie met IVF, ICSI en IUI).
Afvallen
Met Acupunctuur behandeling wordt verstoring van uw energiebalans en de onderliggende oorzaak van uw overgewicht hersteld.
RSI
Acupunctuur behandeling wordt met name met succes toegepast om de pijnklachten te verlichten maar ook om het totale herstelproces te bevorderen.

Spijsverterings-, maag- en darmklachten
Acupunctuur brengt de spijsvertering in balans en behandelt maag- en darmklachten.